SELAMAT DATANG KE BLOG BErPujAnggA DoT cOM

Friday 21 June 2013

BERUBAH..bukan kecelaruan identiti

Semalam 21/6/2013,senior staffnurse buatlah exam nak tahu personaliti.Dia bagi buku,dalam buku tu ada corak-corak. Best thing is semua corak dalam buku tu tak menarik okay(terus-terang)hihihi.2-3kali belek memang susah nak minat.

  Saya tak tahu macam-mana yang lain cepat pilih. Mungkin saya nie jenis yang cerewet. Nak yang the best. Mungkin pemilihan warna untuk setiap corak tu tak betul. Mesti saya akan popular lepas nie. HAHAHA .Mana taknya,tergolong dalam golongan pelik.Tapi best jadi pelik nie.orang akan sentiasa ingat.Tengok je lar semalam je staffnurse tu terus ingat nama saya..

Hebat penangan pelik-pelik nie. Minat apa pon janji tak kacau orang. Teruskan hidup dilandasan sendiri. Jatuh bangun kena usaha sendiri.Jangan mengharap sokongan orang.Sebab sokongan tue tak pernah kekal suatu saat akan hilang sendiri.Suatu saat kita akan hidup sendiri dan buat keputusan sendiri.

Thanks kepada orang yang pernah beriya-iya menyokong,dan akhirnya hilang dibawa angin keseronokan. Perbuatanmu merupakan permulaan perubahanku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...