SELAMAT DATANG KE BLOG BErPujAnggA DoT cOM

Thursday 13 October 2011

WAD

kawan-kawan kalau kita treat pesakit kita,tak payah la memilih bulu.jangan hanya kerana pesakit tidak punya apa-apa kita kurang/orang susah kita tak nak dekat.bila saja keluarga doktor/metron bukan main lagi layanan.hey HIPOKRIT  berbaju putih+hijau korang penipu besar.


aku sebenarnya tak suka dengan segelintir baju putih+hijau.pagi tadi 13/10/11 aku tengah ambik darah bersama seorang prebet terus terang aku tak dapat ambik sebab line anty cina nie memang susah even doktor ambik pon susah.tiba-tiba orang yang berbaju putih hijau datang dok tekan lengan anty nie.aku terfikir what the hell minah nie.teros suruh kawan dia pergi ambik needle, macam orang pandai owh.ngokk,, aku cm tak wujud kat sebelah anty tu.teros dia men cucuk jer ngok kn.berlagak pandai.baru sem 5 poyo nak mampus.tak kuar pon darah!! wei bodoh ko sakitkan anty tu giler.aku paling-paling pantang orang yang suka pintas keja aku!!!

jam9 pagi hari yang sama,ada dressing anty tu.ku just jadi assistant kepada my friend .budak putih hijau 2 ekor nie kan menyusahakan aku jer.my job nak ambil plak.pergilah cari keja lain bodoh.aku punya keja ko nak rampas jer.aku pe lagi aku buang glove aku keluar dari bilik rawatan aku blah pergi kaunter.keja dorang tak settle da menyibuk buat keja orang lain.lepas nie ko rasa la jelingan aku.sehari nie korang menyusahkan keja aku sok-sok mati ler korang.dari first day menyusahkan aku jew.

first day kerja dengan budak hijau putih nie,memang aku da rasa da dorang menyusahkan aku.bayangkan first day dorang dah wat peraturan serve ubat time salah aku yang kena marah.haram jaddah tol.k fine rasanya baik aku cukup sampai disini je.start sok 14/10/11 jangan harap kamu buat suka hati lagi.kamu tue sem 5 ,buat cara sem 5

korang salah orang la nak buat hal!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...